Sunday, 5 June 2011

BEATS for the WIN

 Kalaulah aku dapat bende ni memang semua orang pun aku dah tak perasan, mesti kena melekat kat telinga aku 24/7, hahaha :D Teringin sangat nak beli beats ni, maybe dah kerja nanti baru boleh beli kot. Itu pun kalau gaji lepaslah, hahaha :P



"People aren't hearing all the music"  
by Dr.Dre

3 comments:

  1. nak beli headphone y 30 hingit pun pk 44x , HAHAA

    ReplyDelete
  2. sudah la 2 cucuku... hahahhaha
    cntik kowt... agknyer kalo jd tuk hntaran aku apa slhnyer kn atoi sewel..

    ReplyDelete
  3. ala kak tu sbb lopek pnye tu kne pk 44 kali, haha
    eh obachan~ kau sewel kan aku? kau nak neh tok hantaran kau minta lah pakwe kau, lalala~

    ReplyDelete